Oljan och homeopatmedel har gett mig min hund tillbaka!

Catz går från klarhet till klarhet och varje vecka tänker jag att NU kan hon bara inte bli piggare för då hänger jag inte med mer! Vi går på 1 timmespromenader varje dag där hon springer av ren livsglädje i full fart åt både höger och vänster, det bara brakar i skogen i bland :) Hon leker med pinnar och här om kvällen så fick hon syn på en katt i parken och satte efter i full fart. Det är som om hon inte får nog av att springa och har otroligt mycket överskottsenergi att bli av med! Hon har fortfarande lite problem med huden och är torr och fnasig och har tappat en hel del underull men det verkar börja stanna av och hon har betydligt mycket mindre problem än då vi var till veterinären så jag är nästan säker på att det är en form av utrensning i kroppen som har pågått. Hon fick ju något liknande efter första cancerkampen men i betydligt mildare form.
 
Hon har ätit homeopatmedel mot Spondylosen men äter nu inget sådant sedan ett par månader. Däremot har hon ätit en helt fantastisk omega3-olja sedan ca 2-3 månader tillbaka och det är under denna tid som den enorma förvandlingen har skett till detta energipaket hon är nu. Jag har en vän som är återförsäljare av denna olja sedan ett år tillbaka och något hon sa fick mig att slänga Laxoljan från Arken som jag hade i kylskåpet och i stället köpa en flaska av henne. Jag trodde nämligen att fiskolja skulle lukta fisk, och Catz olja luktade vedervärdigt. Jag fick då reda på att fiskolja som luktar fisk redan är härsken och att det inte allls är särskilt bra att äta härsken olja. Sedan dess har jag varit med och klippt isär några vänners omega3 kapslar, bara för att kunna konstatera att de redan är härskna. Balansoljan som Catz, och även jag nu, äter är stabil i 35 timmar, vilket innebär att den hinner ut i cellerna och göra sitt jobb till skillnad mot de flesta andra omega3-oljorna som finns på marknaden i dag. Oljan botar inget på egen hand utan det den gör är att få kroppen i balans så den kan läka sig själv.
 
Bland annat ska våra cellmembran vara lagom mjuka och lagom fasta men tack vare den processade mat som våra hundar och vi själva äter i dag så blir våra cellmembran lätt hårda och detta gör då att inga näringsämnen kan ta sig in och slaggprodukter kan inte heller ta sig ut och vi kan då äta hur nyttigt som helst utan att immunförsvaret kan stärkas optimalt och vi blir förgiftade. Balansoljan gör cellerna lagom mjuka, vilket också de torrblodstester som vi tar innan vi börjar med oljan och efter 120 dagar på oljan, visar.
 
Catz har dock inte tagit ett sådant test men resultaten hon fått talar för sig själv. Jag tog däremot ett test när jag började med oljan för en månad sedan och det blir mycket intressant att se resultatet om tre månader. Min hjärntrötthet som jag levt med i 10 år sedan jag gick in i väggen, försvann på 1,5 vecka och jag känner ett stort inre lugn i huvud och kropp som jag inte känt tidigare. Jag kan verkligen rekommendera denna olja med kärlek till alla hundar och människor, även till katter förstås :)
 
Avslutar med en video på Catz som är några veckor gammal och jag tror ingen kan undgå att se att denna hund mår toppen! I dag är hon som hon var i 3 årsåldern, busig, pigg, arbetsvillig och lite jobbig som hon var förr - vilket jag är enormt glad och tacksam för. Självklart tar jag inga risker med hennes rygg och undviker hopp, kryp och andra rörelser som kan göra henne illa när vi tränar.
 
Anonym
2016-01-14 @ 00:21:22

Hej Eva heter jag och har gett vår hund laxolja och den luktar så starkt fisk, inte gott. Var köper jag nu denna balsamolja?

Svar: Hej Eva, Jag är återförsäljare nu av denna olja så du kan köpa den genom mig. Kontakta mig på [email protected] så får du mer info.

Kram
Camilla & Catz
Catz Matte

Anonym
2016-01-14 @ 00:24:44

Hej Eva heter jag och har gett vår hund laxolja och den luktar så starkt fisk, inte gott. Var köper jag nu denna balsamolja?
Tacksam för ett svar

Svar: Hej Eva, Jag ber så mkt om ursäkt för att jag missat Ditt svar! Du kan köpa oljan via mig. Jag skickar Dig också ett mail om Du inte skulle se detta! Ha det gott! :)
Catz Matte

Anonym
2016-07-26 @ 23:27:54

Hej! Jag undrar om man kan få mer information om oljan, innehåll mm. Plus pris. Vänligen jenny

Svar: Hej Jenny,
Självfallet ska du få information.Jag brinner för denna olja då jag varje vecka får ständiga glada påringningar och mail från människor som blivit av med krämpor de haft i åratal. En hel del glada hundägare också :) Jag brukar ge infon per telefon så om du har möjlighet så har jag tid i nästa vecka om det skulle passa någon tid då?
Catz Matte

Mia
2020-02-10 @ 12:50:17

Hej, vad kostar din olja?
Mvh Marie Louise Wollin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

catzintebaraenhund.blogg.se

Catz är inte bara en hund, inte bara en Australien Shepherd.... Hon är min bästa vän, min ständiga följeslagare, den jag känner mig halv utan och ljuset i mitt liv. Nu är hon svårt sjuk och jag tänker göra allt som står i min makt att vinna över döden och få henne frisk igen med hjälp av alternativa metoder.

RSS 2.0
Husdjur
Bästa Webbhotellen blogglista.se Personligt bloggar