Catz Änglar

Jag är häpen, full av förundrad glädje och mycket, mycket rörd!
Sedan mitt blogginlägg om kostnaderna för Catz operation har flera av mina vänner hört av sig till mig på Facebook och vill bidra med en slant. Jag har uppmanats att skriva ut mitt kontonummer och göra starta en insamling.
 
Samtidigt finns förstås en del av mig som skäms för att jag inte har tillräckligt med pengar sparat för att kunna täcka upp hela operationskostnaden själv. Men då försöker jag tänka att det inte är något att skämmas över. Vi har alla tuffare perioder i våra liv vare sig det gäller ekonomiskt, känslomässigt, med förhållanden eller hälsan. Pengar är bara pengar men när det gäller en sån här sak som ens bästa väns liv så är pengar ovärderligt. Jag känner så mycket kärlek från så många fina människor och mitt hjärta svämmar över av kärlek. Tänk vad "hög" man kan bli på kärlek, utan att vara förälskad i en speciell person! Mitt i allt detta har vi huvudpersonen/hunden som troligen inte anar hur oerhört mycket uppmärksamhet, omtanke och kärlek som riktas till henne nu.
 
Hon är inte så illa däran som hon ser ut, men hon är ganska trött och det indikerar ju på att något är fel <3
 
Jag har länge känt att det är något speciellt med Catz, självklart känner alla så när det gäller någon man älskar högt, men jag har känt att hon har en uppgift som är väldigt speciell för en hund. Jag tror att hon är här för att öppna våra hjärtan och sprida kärleken och hoppet hos oss människor. Hon har redan engagerat så många av oss med sin fantastiska kamp och seger mot cancer, och nu detta. Oavsett om Catz opereras och blir återställd eller inte så kommer jag att minnas detta fantastiska stöd resten av mitt liv.
 
Jag har skapat en grupp på Facebook för alla som vill bidra till Catz operation. Gruppen är offentlig och heter "Catz Änglar". Tyvärr verkar det som om man måste ansöka om att få gå med men alla som redan är med i gruppen kan lägga till vänner man tror kan vara intresserade.
 
Med ett hjärta fyllt av kärlek sänder jag min djupaste tacksamhet till er alla från Catz och mig <3 <3 <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

catzintebaraenhund.blogg.se

Catz är inte bara en hund, inte bara en Australien Shepherd.... Hon är min bästa vän, min ständiga följeslagare, den jag känner mig halv utan och ljuset i mitt liv. Nu är hon svårt sjuk och jag tänker göra allt som står i min makt att vinna över döden och få henne frisk igen med hjälp av alternativa metoder.

RSS 2.0
Husdjur
Bästa Webbhotellen blogglista.se Personligt bloggar