Catz gäckar igen

Catz har blivit piggare och har travade och tiggde godis på den sista rastningen för 30 minuter sen. Hon är fortfarande väldigt trött men allmäntillståndet har förbättrats avsevärt och jag har därför avbokat besöket hos veterinären kl 18 och vi avvaktar därför. Som tur är finns jour dygnet runt om det skulle bli akut igen. Denna hund har inte gjort annat än gäckat döden sedan hon var 7 månader! Vi tar en stund i taget och ser vad som händer. Tack alla underbara vänner för era kommentarer och meddelanden <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

catzintebaraenhund.blogg.se

Catz är inte bara en hund, inte bara en Australien Shepherd.... Hon är min bästa vän, min ständiga följeslagare, den jag känner mig halv utan och ljuset i mitt liv. Nu är hon svårt sjuk och jag tänker göra allt som står i min makt att vinna över döden och få henne frisk igen med hjälp av alternativa metoder.

RSS 2.0
Husdjur
Bästa Webbhotellen blogglista.se Personligt bloggar