LIFE behandling och ny information

Jag har haft en hektisk vecka med oerhört tight schema så tyvärr kommer uppdateringen från Catz behandling i måndags först nu sent på fredagkväll....
 
Som jag berättade i förra inlägget så bokades Catz in i måndags på en behandling av LIFE system som är en maskin som scannar kropp och psyke efter obalanser. Därefter då scanningen är klar så börjar den behandla kroppen med frekvenser. Detta är inget konstigt alls. Allt, vi själva, allt omkring oss är energi på olika frekvenser. Denna typ av behandling går under kategorin kvantmedicin.
 
Vad maskinen och Anna som utförde behandlingen fann hos Catz var att hon har artros i sina knän bak (Ingela som ger Catz kraniosakrala behandlingar har också vid ett par tillfällen nämnt att hon känt av framförallt hennes ena knä). Dessutom visade den att hon har smärtor av ischias. Maskinen indikerade även på den gamla ryggskadan från bilolyckan då hon var 7 månader, samt kraftig whiplashskada i nacken, från samma olycka. Men att hon inte har några större problem av det nu. Däremot visades att hon varit mycket sjuk, troligast från förgiftning för ca 6 månader sedan (i april fick vi veta att hon hade cancer), med kraftig påverkan på lever och njurar. Anna visste inget om Catz cancerdiagnos i april om nämnde bara i förbigående att det inte finns några tumörer någonstans i alla fall. Fast det visste jag ju sedan i juli :)
Hon har och har haft problem med mage och tarmar som i sin tur påverkar artrosen negativt. Från leverproblemen visade apparaten att hon har problem med luftvägarna så Anna undrade om hon andades konstigt i bland eller hostade. Och hostar det gör hon. LIFE indikerade även problem med öron och ögon, vilket hon haft med höger öra och höger öga en tid (irritation). Minns inte vad som var orsaken till detta. Livmodern var ok. Visade lite men så är hon också skendräktig nu. Däremot inga problem som gör att det skulle orsaka henne smärta eller annat. Maskinen indikerade också att hon är en individ med ganska stor misstänksamhet, vilket verkligen stämmer. Och att hon haft panikrädsla tidigare efter att ha blivit övergiven och därför har stort behov av att vara nära mig hela tiden. Kan bara säga att jag vet att hennes olyckor och sjukdomar som orsakat att jag blivit tvungen att lämna henne på djursjukhus har tagit hårt på henne. Det vet jag. Hon är väldigt känslig för att vara så tuff min tös <3
Utöver det så tyckte Anna att Catz generellt var i bättre form än en del av hennes tävlingshästar.
 
När vi var tillbaka i dag så ville Anna testa av lite av Catz tillskott för att se vilka som är rätt för henne och inte. Detta gör hon med kinesiologi. Då frågade hon också hur Catz har mått sen i måndags och jag kunde bara säga sanningen - så himla pigg! Hon har dock fortfarande problem med darriga ben och stelhet men orken är mycket bättre och hon är tillbaka i sitt kaxiga sätt med massor av överskottsenergi och arbetslust.
Anna tittade snabbt på henne och böjde sig ner över hennes bakdel och tryckte på två punkter med tummarna. Catz skrek rakt ut av smärta och Anna utbrast "Men herregud vad du har ont lilla Gumman! Det är ju korsbenslederna!" Hon ber mig hålla huvudet och vänder Catz bakdel mot sig igen och lilla tösen skakar i hela kroppen av chocken. Anna trycker med tummen och drar samtidigt hennes bakben bakåt. Nu skriker Catz inte och efter några sekunders behandling verkar smärtan lite bättre.
 
När vi kom hem var hon mer skakig än vanligt på benen men efter ett par timmars vila så var hon i gång och hämtade leksaker och dominerade Elvis igen :) Nu blir det till att se vad som kan göras för korsbenslederna. Vet att en Kiropraktor på hund kan göra underverk med sådana problem men en sådan finns inte i Sundsvalls närhet vad jag vet. Har i alla fall fått lite fina tillskott som gör underverk med brosk och leder. Artros vet jag går att komma tillrätta med homeopatimedel, LIFE osv.
 
I alla fall ville jag dela en video som jag filmade i morse då jag föll till föga och lät henne göra ett sök efter sin boll. Lite försiktig har jag blivit eftersom hon tidigare blivit så mkt sämre i kroppen om vi gått en för lång promenad. Men nu vill hon så gärna jobba och är starkare så vi körde ett sök som jag filmade för att visa Er alla vad en hund som enligt all expertis skulle varit död för tre månader sedan kan klara. Tyvärr så vill den inte riktigt laddas upp på You Tube i kväll så jag får göra ett nytt försök en annan dag och delar därför med mig av en bild från en varm sommardag 2012 på vallningskurs <3
 
 
Ulrika ö
2014-09-20 @ 11:30:31

Har en vän som vars tonåring har blivit behandlad ned frekvensbehandling. Helt enormt. Kram Ullis

Svar: Oj, vilket sent svar jag kommer med Ulrika! :) Visst är det häftigt med frekvensmedicin! Vilka effekter fick din väns tonåring av behandlingen?
Kram
Camilla & Catz
Catz Matte

Ulrika ö
2014-09-20 @ 11:30:32

Har en vän som vars tonåring har blivit behandlad ned frekvensbehandling. Helt enormt. Kram Ullis

Svar: Ja visst är det fantastiskt Ullis?! :)Kram
Camilla & Catz
Catz Matte

Ulrika Ö
2015-01-19 @ 09:30:27

Flickan blev borttagen all sin medicinering av epelepsi. Efter ett tag börjde hon kunna gå lite grann, när någon höll i henne. Nu vet jag inte hur hon mår. Men har precis fått kontakt med flickans mamma igen. Helt otroligt. Kram till er båda.

Svar: Oj, vad häftigt! Mer sådana historier skulle behövas spridas Ulrika! Kram till dig och familjen <3
Catz Matte




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

catzintebaraenhund.blogg.se

Catz är inte bara en hund, inte bara en Australien Shepherd.... Hon är min bästa vän, min ständiga följeslagare, den jag känner mig halv utan och ljuset i mitt liv. Nu är hon svårt sjuk och jag tänker göra allt som står i min makt att vinna över döden och få henne frisk igen med hjälp av alternativa metoder.

RSS 2.0
Husdjur
Bästa Webbhotellen blogglista.se Personligt bloggar