Första promenaden utan koppel i naturen!

Detta korta klipp visar hur nöjd Catz var på promenaden i förmiddags. Och då kom inte svanhoppet med som hon gjorde några minuter tidigare då hon hörde en sork på andra sidan diket :)
Jag kanske verkar larvig när jag lugnar henne hela tiden men jag vet att de inte alltid känner sina begränsningar och jag skulle aldrig förlåta mig själv om hon tog ut sig och åstadkom smärta och en tillbakagång i sitt tillfrisknande.
Men visst är det underbart att se henne så pigg och glad! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

catzintebaraenhund.blogg.se

Catz är inte bara en hund, inte bara en Australien Shepherd.... Hon är min bästa vän, min ständiga följeslagare, den jag känner mig halv utan och ljuset i mitt liv. Nu är hon svårt sjuk och jag tänker göra allt som står i min makt att vinna över döden och få henne frisk igen med hjälp av alternativa metoder.

RSS 2.0
Husdjur
Bästa Webbhotellen blogglista.se Personligt bloggar