Långpromenad i regnet

I morse (onsdag), så gick Catz och jag på en tidig och regnig långpromenad i skogen. Det var så grönt och så vackert. Regnet gör att man känner sig så renad. Catz flög fram och grävde hål överallt och lekte, inte med pinnar utan små träd! :) Hon är verkligen pigg och glad och njuter till fullo av våra promenader! Det gör mig så lycklig!
Emelie
2014-06-05 @ 06:28:06
URL: http://signeratemelie.blogg.se

Det är något med att promenera eller jogga i regnet, så befriande på något vis :)!

Svar: Jag håller fullständigt med Dig Emelie! :)Trevlig helg!

Kram
Camilla & Catz
Catz Matte

Karin
2014-07-04 @ 19:04:30
URL: http://www.emmas-blogg.se

Hoppas allt är bra med er och allt fortskrider positivt. Hon är så söt den lilla damen, hoppas på allt det bästa och vi följer eran blogg var dag.
Kramar...

Svar: Tack Karin! Vad det glädjer mig att ni följer bloggen och Catz kamp :)Nu har vi haft en svacka men tar mig i kragen och tillför positiv energi! Kommentarer som din hjälper massor <3
Catz Matte




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

catzintebaraenhund.blogg.se

Catz är inte bara en hund, inte bara en Australien Shepherd.... Hon är min bästa vän, min ständiga följeslagare, den jag känner mig halv utan och ljuset i mitt liv. Nu är hon svårt sjuk och jag tänker göra allt som står i min makt att vinna över döden och få henne frisk igen med hjälp av alternativa metoder.

RSS 2.0
Husdjur
Bästa Webbhotellen blogglista.se Personligt bloggar