Tredje healingen och detta säger Catz

I dag på jobbet kom ett sms från Annelie Westesson där hon skriver att Catz fått sin tredje healing på förmiddagen och utbrister - "Oj, vad mycket piggare hon kändes!"
 
Vi bestämde att jag skulle ringa henne när jag kom hem så jag skyndade mig allt jag kunde för att få komma hem till tösen och ta ut henne innan jag skulle slå Annelie en signal.
 
Annelie berättade att det var en stor skillnad på hur Catz kändes i dagens healing mot de tidigare två. Hon kändes mycket lättare och alert. Den första sessionen visade hon på smärta i livmodern men detta har Annelie inte känt de två andra sessionerna.
 
Hon har också visat på en boll som hon tycker mycket om och att hon varit ledsen. Bilden hon visade Annelie var hur hon låg på marken med sin boll och tittade på bollen och sen tittade på mig, tittade på bollen igen och sen på mig. Hon visade även på dragkamp. Annelie förstod inte vad detta betydde. Det gjorde jag.
 
För ett par veckor sedan, innan Catz blev sjuk så var jag på promenad med en god vän och hade med Catz älskade röda boll med ett snöre. Den är med på nästan alla promenader och vi kastar den och kör dragkamp. Hon älskar den verkligen! Just denna gång var jag mindre uppmärksam på Catz än jag brukar vara när det bara är hon och jag så efter att ha kastat bollen till henne ett par gånger under promenaden tillbaka hemåt så reagerade jag inte förrän jag, efter flera kilometer, upptäckte att bollen var borta. Catz hade släppt den någonstans längs vägen - Gud vet var! Jag tänkte bara att jag får köpa en ny, men det blev inte av och någon vecka senare blev hon sjuk.
Hon saknar den definitivt. Hon hade även visat Annelie att hon var lekfull och det stämmer verkligen! Catz älskar verkligen att leka och bollen var det bästa hon visste - allra helst dragkamp.
 

Vid ungefär samma tidpunkt som bollen försvann bestämde jag mig för att jag skulle börja ut och springa med henne några gånger i veckan. Det har aldrig intresserat mig, men sedan jag gjorde en kostomläggning så har jag blivit så mycket piggare och fått mer energi. Några dagar innan Catz blev dålig sprang vi några intervaller på kvällspromenaden och det gillade hon uppenbarligen eftersom hon hade förmedlat detta till Annelie!
 
Sist men sannerligen inte minst - så berättade Annelie att i dag vid healingen så hade Catz mycket tydligt visat att det hon haft i magen var nästan borta! Det var bara några skorpor kvar. Det var liksom inget mer med det verkade hon säga!
 
Ni förstår inte vad detta gör mig glad!! :) Jag vet att det finns skeptiker, även jag är skeptisk och köper inte vad som helst. Men denna gången känns det rätt! Det känns sant. Jag har själv gett Catz healing varje dag och fått starka upplevelser varje gång! Kopplet på marken på bilden som jag tog till bloggen som jag bara släppte på marken och en vän sedan påpekade bildade ett hjärta. Alla underbara människor som på olika sätt hjälpt Catz och bekymrat sig för henne. Jag är övertygad om att det är en mening med detta och jag väljer hur jag vill förhålla mig till det här. Jag väljer att tro att hon snart är helt frisk och tumörerna är på väg att krympa och försvinna!
 
Vill tacka alla som skickat healing eftersom jag tror att kombinationen naturmedel och healing är det som gör susen för henne! Nu fortsätter vi bara som vi börjat! :)
 

Apropå det så ska jag nu sila de kokade algerna till Catz så hon har några dagar igen :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

catzintebaraenhund.blogg.se

Catz är inte bara en hund, inte bara en Australien Shepherd.... Hon är min bästa vän, min ständiga följeslagare, den jag känner mig halv utan och ljuset i mitt liv. Nu är hon svårt sjuk och jag tänker göra allt som står i min makt att vinna över döden och få henne frisk igen med hjälp av alternativa metoder.

RSS 2.0
Husdjur
Bästa Webbhotellen blogglista.se Personligt bloggar