Så mycket kärlek och engagemang!

Mitt hjärta svämmar över av rörelse och tacksamhet till alla fantastiska människor där ute som engagerat sig i Catz situation de senaste dagarna. Allt från vänner som ringer och skickar meddelanden dagligen och undrar hur hon mår, till de jag inte känner så bra som spontant skickar healing, ringer samtal och söker mer hjälp och information som kan underlätta Catz tillfrisknande!
 
Till exempel så ringde i går en vän som håller på med healing och berättade att hon skickat healing till både mig och Catz. Hon hade precis som jag en stark känsla av att Catz skulle klara detta och bli frisk. Lite senare fick jag ett telefonsamtal från en kvinna jag aldrig pratat med - Ewa Olsson. Jag hade kontaktat henne via sms för att beställa Reconnective healing till Catz på distans och hon rekommmenderade då i stället en annan kvinna vid namn Annelie Westesson, som jag förstod är mycket duktig på healing av djur och djurkommunikation. Ewa svarade på smset att hon vidarebefodrat mitt nummer till Annelie och att hon skulle kontakta mig. När jag i går inget hört så skickade jag ett nytt sms till Ewa och berättade att jag fortfarande inget hört från Annelie. Ewa ringde strax upp och berättade att Annelie låg sjuk i influensa. Vi pratade en stund och fick en fin kontakt tyckte jag. Ewa berättade att hon gått in och jobbat lite med Catz kvällen innan och fått fram att hon kändes harmonisk. Vidare frågade hon om jag ville att hon skickade lite healing till Catz efter telefonsamtalet och jag svarade förstås ja. När jag ville ha kontonummer för att betala för healingen ville hon inte höra på det örat. Här kan ni läsa mer om Ewa: http://www.ishnol-inspirationskallan.se/
 
Strax efter kom ett mail från en bekant som spontant velat hjälpa och skickat distanshealing till Catz.
Jag har en vän i Frankrike som dragit i tåtar och kontaktat experter inom djursjukvård etc. En annan vän har gått in andligt och jobbat med Catz energier. All denna hjälp har kommit spontant och av äkta omtanke! Jag är djupt rörd över all denna kärlek och tackar Er alla från djupet av mitt hjärta!
 
Catz mår så himla mycket bättre och i morse gick vi 5 minuter i solen :)
 

Homeopatmedicinerna kom i går med posten och vi började direkt att behandla. Jag ska berätta närmare om vad hon fått i ett senare inlägg.
Lilltösen mår nu bättre än innan operationen och jag hoppas hon fortsätter göra det i några veckor så vi får en rejäl chans att hjälpa hennes kropp att bli frisk!
 
Just nu ligger hon på golvet nedanför mig och sover djupt. Hon får nämligen healing nu av Annelie Westesson som ringde för en stund sedan.
 
Hon ska får tre sessioner healing och Annelie ska samtidigt försöka kommunicera med henne för att få veta vad hon behöver och vad hon vill ha sagt. Även i går när hon fick så mycket healing så sov hon djupare än vanligt så jag märker att något händer :) Uppdaterar snart om hur det gick!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

catzintebaraenhund.blogg.se

Catz är inte bara en hund, inte bara en Australien Shepherd.... Hon är min bästa vän, min ständiga följeslagare, den jag känner mig halv utan och ljuset i mitt liv. Nu är hon svårt sjuk och jag tänker göra allt som står i min makt att vinna över döden och få henne frisk igen med hjälp av alternativa metoder.

RSS 2.0
Husdjur
Bästa Webbhotellen blogglista.se Personligt bloggar