Healing och förbättring

I går kväll var Catz mycket piggare och åt ekologisk köttfärs med carragenalg-gelé, corallkalk, nyponpulver och MSM med god aptit. Hon blir på så uppenbart mycket gladare när tratten åker av en stund! Då brukar jag passa på att klia bakom öronen och massera nacken och hon njuter i fulla drag! I går fick hon också healing av mig. Och de första två healingarna var mycket starka och mycket olika.

Den första healingen jag gav henne sittande på golvet var en kärleksupplevelse utan dess like. Jag öppnade upp kronchakrat och visualiserade ljus från ovan in i min kropp och ut genom mina händer mot Catz. Jag blundade men "såg" ljuset öka i styrka utanför mina ögonlock. Ungefär som när solen lyser allt starkare medan du blundar. Mina händer blev varma och pulserade. Samtidigt fylldes jag av en mycket stark villkorslös kärlek. Den var så stark att ögonen fylldes av tårar. Jag satt i ca 20 minuter innan kraften avtog och jag kände att healingen var klar.

Nästa healing var helt annorlunda. Jag bad om healing och öppnade kronchakrat och höll händerna i luften ett par dm från Catz. Innan jag hann visualisera ljuset så kände jag att jag inte var ensam. Jag blev korrigerad i ryggen och det började blåsa kring mig samtidigt som mina händer började styras av en osynlig kraft i oregelbundna mönster i luften. I händerna kändes stickningar och värme. Efter ca 10 minuter fördes mina händer bestämt ner i knäet och allt blev lugnt och stilla. Min fina tjej har får starka krafter att agera märker jag....

När det var dags att sova för natten så tyckte Catz att hon skulle få komma upp i sängen som vanligt, men det gick naturligtvis inte för konvalescenten. Hon blev lite besviken som man faktiskt kan se på bilden tycker jag :)

 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

catzintebaraenhund.blogg.se

Catz är inte bara en hund, inte bara en Australien Shepherd.... Hon är min bästa vän, min ständiga följeslagare, den jag känner mig halv utan och ljuset i mitt liv. Nu är hon svårt sjuk och jag tänker göra allt som står i min makt att vinna över döden och få henne frisk igen med hjälp av alternativa metoder.

RSS 2.0
Husdjur
Bästa Webbhotellen blogglista.se Personligt bloggar