En otroligt pigg och glad Catz

I morse fick Catz inviga sitt nya regntäcke, men det var alldeles för långa gummiband under bakbenen så de måste jag korta. Annars var hon alldeles otroligt tjusig i täcket eller vad säger ni? :)
 
 
När vi kom in så skulle jag torka tassarna och då blev hon alldeles vild och började busa och ruska handuken! Jag hann inte få i gång telefonen och filma tyvärr och försökte få henne att upprepa när jag väl fick i gång den men då var hon betydligt lugnare :) Men attans vad hon har blivit pigg och kry! Är så glad för det att ni inte anar!
Kolla den korta videon här så ser ni själva!
 
http://youtu.be/S35ZRWk6sfI
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

catzintebaraenhund.blogg.se

Catz är inte bara en hund, inte bara en Australien Shepherd.... Hon är min bästa vän, min ständiga följeslagare, den jag känner mig halv utan och ljuset i mitt liv. Nu är hon svårt sjuk och jag tänker göra allt som står i min makt att vinna över döden och få henne frisk igen med hjälp av alternativa metoder.

RSS 2.0
Husdjur
Bästa Webbhotellen blogglista.se Personligt bloggar