Catz behandlingar just nu

Lovade att berätta vilka alternativa mediciner och behandlingar Catz får mot tumörerna i levern just nu så här följer en lista:
 
1. Massor av healing av både mig, på distans från mina vänner och professionell healing på distans.
 
 
2. Carragenalger från Alg-Börje som man kokar med vatten till en geléliknande konsistens och sedan silar och ställer kallt. Denna mirakelalg har botat många dödsdömda djur och människor, bland annat min egen Schäferkille för 10 år sedan. Även corallkalk från Alg-Börje som ska kombineras med algerna för bästa effekt.
 
3. MSM i pulverform som är organsiskt svavel och alltså en helt naturlig produkt. Detta medel kan hjälpa mot vitt spridda åkommor som smärtor i rygg, muskler och leder, allergier, håravfall och många svårare hälsoproblem.
 
4. ProgresterAll som är ett naturligt hormon i krämform som stryks på huden. Det finns många studier som visar på rent fantastiska resultat med hjälp av detta hormon. Det har visat sig vara effektivt mot juvertumörer hos tikar, hjälper kvinnor som får upprepade missfall eller har svårt att bli gravida, hjälper mot klimakteriebesvär, PMS, har också visat sig vara effektivt genom att döda cancerceller. Både jag och Catz använder nu denna creme.
 
5. Homeopatmedlet Thuja som ges som engångsdos mot tumörer och vaccinationsskador.
 
6. Kollodialt Silvervatten som vi blandar två korkar av dagligen i dricksvattnet eftersom det mycket effektvit eliminerar bakterier. Detta har jag och sonen haft i husapoteket i flera år och är suveränt. En enda kork i en liter vatten från den mest förorenade flod gör vattnet fritt från bakterier och fullt drickbart på bara 20 minuter!
 
 
 
Utöver detta ska Catz även få fler homeopatmediciner av Charlotta Jaakola som är vår Djurhomeopat (http://www.whiteday.se/), men vi använder ett medel i taget för att medlen inte ska slå ut varandra och för att se hur hon svarar på behandlingen.
 
Dessutom kommer Catz att få Kraniosakrala behandlingar så snart hon har läkt helt efter operationen av min vän Ingela Johansson som hjälpte mig med min häst för några år sedan. Han var oförklarligt halt och hade svårt att gå överhuvudtaget. Efter en halvtimmes kraniosakral behandling från Ingela så galopperade han utan problem i hagen :) Ingelas sida: http://www.stillvital.se/
 
Catz har fått kraniosakrala behandlingar tidigare i somras/höstas i Stockholm och det gav häpnadsväckande resultat på hennes kroniska ryggproblem efter en allvarlig påkörningsolycka då hon bara var 7 månader gammal. Mer om detta en annan gång. Ha en härlig fortsatt lördag alla!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

catzintebaraenhund.blogg.se

Catz är inte bara en hund, inte bara en Australien Shepherd.... Hon är min bästa vän, min ständiga följeslagare, den jag känner mig halv utan och ljuset i mitt liv. Nu är hon svårt sjuk och jag tänker göra allt som står i min makt att vinna över döden och få henne frisk igen med hjälp av alternativa metoder.

RSS 2.0
Husdjur
Bästa Webbhotellen blogglista.se Personligt bloggar