Behandling

 
 
I dag har Catz fått kraniosakral behandling av Ingela Johansson som har Stillvital!
Jag åkte hem från jobbet och Ingela dök upp kort där efter. Jag hade förvarnat henne om att det bästa för Catz är att ignorera henne direkt då man kommer eftersom hon upplever det som lite jobbigt med främmande människor och om dessa också tittar på henne eller på andra sätt söker kontakt med henne så blir det lite pressande så snabbaste sättet att få hennes förtroende är att låtsas som hon inte finns tills hon slappnat av och tycker det
är ok. 
 
Har dock ALDRIG sett henne bli kompis med
någon så snabbt och så ordentligt som med Ingela! Är detta min hund, tänkte jag flera gånger! Hon åmade sig, bluffade med nosen och tydde sig väldigt mkt till Ingela nästan direkt. Som om ingela var en favoritmänniska hon känt i åratal! :)
 
behandlingen en gick jättebra och det märktes att Catz mkt väl minns hur bra hon mår av detta. Ingela kände av ländryggen, nacken och käkarna på Catz. Det är detsamma som Helena i Sthlm kände av mest då hon fick behandlingar där och det stämmer väl med hennes skada från trafikolyckan. Det var nacken och ryggen som hon fick problem med då.
 
Ingela kände även av njurarna, vilket inte är så konstigt med tanke på att hennes kropp nu genomgår en ordentlig utrensning. Levern hanns inte med i dag men nu kommer hon att få regelbundna behandlingar ca var tionde dag framöver så det känns otroligt betryggande!
 
Efter behandlingen ville Catz busa och leka med Ingela :)
 
Jag har fortfarande inget internet här hemma så uppdaterandet är lite glest tills dess att det funkar :(
 
Catz är i alla fall pigg och glad som en lärka och det är huvudsaken! :)
 
 
 
Lovisa
2014-05-07 @ 06:02:57

Vad härligt!!!!

Svar: Håller med! :)
Catz Matte




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

catzintebaraenhund.blogg.se

Catz är inte bara en hund, inte bara en Australien Shepherd.... Hon är min bästa vän, min ständiga följeslagare, den jag känner mig halv utan och ljuset i mitt liv. Nu är hon svårt sjuk och jag tänker göra allt som står i min makt att vinna över döden och få henne frisk igen med hjälp av alternativa metoder.

RSS 2.0
Husdjur
Bästa Webbhotellen blogglista.se Personligt bloggar