Piggare igen :)

Efter den kraniosakrala behandlingen av livmodern i torsdagskväll så har Catz mått mycket bättre! Darrningarna i bakbenen har varit mindre än på länge och hon avlastar inte längre vänster bakben på samma sätt.
Jag satte mig ner och dammsög Google efter symtom på livmoderproblem och fann att det finns en lång lista på diffusa symtom som en spökande livmoder kan ge, förutom de vanliga som ökad törst, urinering, trötthet, smärtpåverkan och minskad matlust, så förekommer i bland även luriga symtom som:
 
* Darriga och muskelsvaga bakben.
* Tillfällig förlamning i bakdel
* Hälta och hälta som flyttar sig
* Oförklarliga rädslor
* Ryggsmärtor
 
Några tikar kan ha dessa symtom under flera månader.
 
Jag känner mig ganska övertygad om att Catz nuvarande problem är orsakade av livmoderproblem eftersom hon blev så mycket bättre när Ingela behandlade henne för livmodern i torsdags. Jag är på ett sätt väldigt tacksam för hennes problem eftersom vi aldrig skulle ha upptäckt hennes cancer om inte livmodern började krångla och gjorde henne sjuk i början av april.
 
Nu är Fröken uttråkad och vill göra något så i dag tog vi en promenad på ca 30 minuter utan problem. Bara värmen som var jobbig, i övrigt pinnade hon på och var starkare i bakbenen än på länge :)
 
Skönt att blöta tassarna i värmen i dag :)
 
 
 
 
 
Anonym
2014-07-21 @ 19:08:06

Jippiee, så bra! Jag försökte få in Catz på distans nu... hon är så glad, ser bilder hur hon ivrigt vill leka..och accelerera tycks vara en favorit!! :-D Sen frågar jag henne från mitt hjärta till hennes (då får jag in mer info) att allt detta sker från ett högre plan, menar hon. Catz vet att du vet det med. Hon förklarar vidare att hennes "krämpor" - hon anser sig alltid frisk o hel - får dig att växa. Hon hjälper dig att plocka fram ditt silvervita ljus i händerna, säger hon. Du besitter en enorm kraft, berättar hon vidare, men låt ljuset vara hela dig (för det är du) och låt det lekfullt omge hela den kropp du vill hela och en bit utanför! Hon blir så glad, jag ser henne hoppa och jag tror hon hoppar extra nör du själv är lekfull och har roligt, för då ser hon detta enoooormt fina ljus omkring dig!! Såå fint förmedlat, jag blir så rörd så tårar kommer. Och jag förstår vilket arbete hon gör, går igenom, allt av kärlek för att hjälpa dig att växa och bli mer av dig själv! Sen säger hon att du kan använda detta ljus till att skicka bakåt i tiden till situationer som varit jobbiga. Du fyller dig själv med ditt ljus...fokuserar på en händelse och där kommer alltid en insikt fram vad du lärde dig. Efter det ser du händelsen ur fridfullt perspektiv. Hon förmedlar att du även kan ge healing till henne långt bakåt i tiden..? Viiilken fin hund du har, så klok, men det visste du redan :-D Tack Catz. Och tack till dig Milla (och förstås alla inblandade som hjälpt till runtomkring) <3 <3 <3

Svar: Åh, vad fint skrivet! :) Tack så mycket för de raderna. Jag vet i mitt hjärta att jag har en helt underbart klok hund och en mycket speciell relation med henne - olik alla andra. Anledningen till att jag fick så kraftfulla besök från andra sidan i april för drygt tre år sedan trodde jag att jag förstod, men då besöken fortsatte och de så kraftfullt arbetade med mig fysiskt så tog det mig över ett år att förstå vad det var de ville. Jag satte mig då och provade ge Catz healing hemma minns jag och fick en liknade upplevelse som de healingar jag beskrivit här på bloggen. När Catz sedan blev sjuk så kändes det som att jag äntligen fick anledningen till varför jag fått uppleva dessa speciella fenomen i tre års tid. Jag vet att Catz inte "bara" är en hund utan en själ som jag står mycket nära och på flera sätt är sammanfogad med. Känns så fint att få höra det man själv känt så starkt <3
Catz Matte




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

catzintebaraenhund.blogg.se

Catz är inte bara en hund, inte bara en Australien Shepherd.... Hon är min bästa vän, min ständiga följeslagare, den jag känner mig halv utan och ljuset i mitt liv. Nu är hon svårt sjuk och jag tänker göra allt som står i min makt att vinna över döden och få henne frisk igen med hjälp av alternativa metoder.

RSS 2.0
Husdjur
Bästa Webbhotellen blogglista.se Personligt bloggar