Hund med vingar

I dag bestämde jag mig för att gå upp till skogen på Södra berget och gå med Catz i en timme. Vi gick i koppel upp och sedan fick hon gå lös hela tiden i skogen. Vi gick på stigar upp och ned och tösen flög som om hon hade vingar på ryggen! Hon galopperade, tvärstannade för intressanta dofter, sprang igen och flög över rötter och stenar. Denna gång lät jag henne hållas och INGEN hade kunnat gissa att denna hund har dödsdömts av veterinärerna! Vi hittade en glänta och myste i solen innan vi vände hemåt igen.

 

 Trodde att hon sedan skulle vara trött och sova djupt en stund hemma - men icke! Hon är pigg som en mört och vill bara leka och umgås mest hela tiden :) I går var det fyra veckor sedan operationen och enligt veterinärerna ska hon nu ha 1-2 månader kvar att leva.... Den hund jag ser verkar inte sjuk <3

Lovisa
2014-05-07 @ 06:00:05

Ljuvligt! Law of Attraction! 😃 Go, Go, Go Catz och Camilla!!!

Svar: Så sant Lovisa! Att tro är en enorm kraft som vi alla kan använda oss av. <3
Kram
Catz & Camilla.
Catz Matte

Anonym
2014-05-07 @ 20:41:10

Den bästa healingen för henne - och dig - är att leka, skratta och ha skoj, känna kärlek och glädje så ofta ni bara kan - med varandra! :-) Ni läker varandra och detta är universums respons på er nya vibrationsnivå manifisterat! Fantastiskt att uppleva och det är ett faktum att ni mår bra! Ni gör enastående förändringar i tankemönstret tillsammans och cellerna kan bara anpassa sig. Har precis fått bekräftat idag, (aldrig för sent efter snart 20 års healingarbete) att man ska undvika att hela på ett bestämt ställe på kroppen, utan rikta all energi till hela kroppen samtidigt och fokusera på flödet. Cellerna kan då återställa sig till sin perfekta vibrationsnivå automatiskt, med andra ord vet de exakt hur de ska göra, det sköter sig självt. Riktar man till ett bestämt område finns risk att man fokuserar på ett "problem", detta gör healingen inte riktigt kraftfull. Stor kram och riktigt roligt att höra era positiva upplevelser, det är SÅ det ska vara!! <3

Svar: Tack för att du delar med dig av dina erfarenheter! <3När jag har gett Catz healing under hennes sjukdomstid så har jag inte själv fått styra healingen och mina händer har förts i luften till olika ställen. Oftast vill "de" ha en av mina händer i nackområdet och en hand vid ryggslutet men detta varieras under healingen och jag vet aldrig vilket område mina händer ska föras till förrän det sker. Har även upplevt att oregelbundna rörelser görs i luften, där mina händer även dras bakåt från Catz, nästan som om de försöker expandera hennes aura. Jag har fått uppleva många märkliga ting och okända krafter sedan hon blev sjuk och det ser jag som ett stort privilegium. Kram till Dig från oss <3
Catz Matte




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

catzintebaraenhund.blogg.se

Catz är inte bara en hund, inte bara en Australien Shepherd.... Hon är min bästa vän, min ständiga följeslagare, den jag känner mig halv utan och ljuset i mitt liv. Nu är hon svårt sjuk och jag tänker göra allt som står i min makt att vinna över döden och få henne frisk igen med hjälp av alternativa metoder.

RSS 2.0
Husdjur
Bästa Webbhotellen blogglista.se Personligt bloggar