I love you this big....

Är en underbar countrylåt jag lyssnar ofta på och när jag tittar på min skugga som ligger bredvid mig medan jag arbetar så väller känslorna upp från bröstet "I love you this big" sjunger jag för en av de mest fantastiska varelser jag någonsin träffat <3
 
På bryggan i vackra Sidsjön i dag.
I dag tog vi bilen till Sidsjön och gick runt hela sjön. Det är veckor sedan Catz ben orkade gå så långt. Hon verkade nöjd men inte särskilt trött. Hon letade till och med rätt på en pinne som hon ville jag skulle kasta i vattnet, vilket jag gjorde men inte så långt :) Vi fyra tillfällen galopperade hon i kapp mig efter att ha stannat för spännande dofter!
 
Vilken vacker hund <3
Hon är piggare än på länge och verkar vilja att det ska hända mer. Hon söker rätt på gamla ben som legat gömda under möbler och hämtar leksaker och vill ha dragkamp :)
 
Vi har provat homeopatmedlet Pulsatilla utan reaktion, därefter provade vi Lycopodium som KAN ha gjort verkan men i så fall mycket långsamt och mer långtidsverkande. I förrgår provade vi medlet Sepia som hon får tredje och sista dosen av i kväll. Nu får vi bara avvakta och se hur hon svarar.
 
Både Catz och jag längtar som galningar till nästa söndag den 31/8 då Lucas (son och husse i huset), kommer hem från sin semesterresa på Bali! :)
 
En liten selfie från oss på bryggan :)
Anonym
2014-08-21 @ 19:08:57

Finaste tjejen! <3

Svar: Förlåt mitt sena svar.Jag kan bara hålla med och tacka <3

Kram
Camilla & Catz
Catz Matte

Siv
2014-08-21 @ 21:57:07

De är verkligen speciella dessa "Vilddjur", sådana hundar får man bara en gång! Zootoni mitt hjärta för evigt, kan inte tänka mig ett liv utan honom, så jag vet precis hur du känner för Catz❤️

Svar: Förlåt mitt sena svar på ditt inlägg Siv.Ja, de är väldigt speciella denna vilddjurskull och jag skulle för mitt liv inte vilja ha dem annorlunda heller!

Krama bror från syster Catz <3
Catz Matte




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

catzintebaraenhund.blogg.se

Catz är inte bara en hund, inte bara en Australien Shepherd.... Hon är min bästa vän, min ständiga följeslagare, den jag känner mig halv utan och ljuset i mitt liv. Nu är hon svårt sjuk och jag tänker göra allt som står i min makt att vinna över döden och få henne frisk igen med hjälp av alternativa metoder.

RSS 2.0
Husdjur
Bästa Webbhotellen blogglista.se Personligt bloggar